Smaken av hunger
Ett romantiskt drama i restaurangmiljö om det perfekta paret Maggie och Carsten som tillsammans öppnar danska lyxkrogen Malus. Till en början verkar alla deras drömmar ha slagit in men mitt i parets jakt efter en eftertraktad Michelin-stjärna får Carsten plötsligt ett brev där det står att Maggie älskar någon annan. Vem kan ha skickat brevet och varför? Regi: Christoffer Boe. I rollerna: Nikolaj Coster-Waldau, Katrine Greis-Rosenthal, Charlie Gustafsson, Flora Augusta, Nicolas Bro m.fl. (Smagen af sult).