Med sikte på kärlek
Martin Lawrence har huvudrollen som den belevade förföraren Darnell Wright, en hopplös, insmickrande kvinnotjusare och chauvinist – som inte accepterar ett nej – och Lynn Whitfield har huvudrollen som Brandi Web, det självsäkra bombnedslaget som säger "nej" i denna stilfulla blandning av komedi, spänning, hiphop-nattliv och dagen-efter-avslöjanden. I Brandi hittar Darnell till sist sina drömmars kvinna och påbörjar en anstormning för att vinna hennes hjärta. I slutändan segrar charm, lust och passion, men han är på väg att upptäcka faran med att säga de rätta sakerna till fel kvinna – och lär sig på det svåra sättet att gränsen mellan kärlek och hat är hårfin i "Med sikte på kärlek".