A Working Man
Levon Cade har lämnat bakom sig en dekorerad militärkarriär inom black ops för att leva ett enkelt liv som byggnadsarbetare. Men när hans chefs dotter, som är som en familj för honom, blir tillfångatagen av människohandlare, försöker han rädda henne. Hans sökande avslöjar en värld av korruption som är mycket större än han någonsin kunnat föreställa sig.