Den of Thieves: Pantera
I uppföljaren till Den of Thieves är Big Nick på jakt efter Donnie Wilson i Europa där han blivit inblandad i Panther-gängets storskaliga diamantkupp. Actionthriller med Gerard Butler, O'Shea Jackson Jr. och Evin Ahmad (Dröm vidare, Snabba cash)