The World Is Not Enough
När Agent 007 (Pierce Brosnan) får i uppdrag att skydda en vacker arvtagerska till en oljebaron (Sophie Marceau), hamnar han mitt i ett passionerat, adrenalinladdat äventyr som ställer honom mot en av hans dödligaste motståndare (Robert Carlyle) någonsin.