Tomorrow Never Dies
Ett actionspäckat spiondrama där den legendariske MI6-agenten James Bond ställs mot mediemogulen Elliot Carver, som planerar att starta ett globalt krig för att öka sin nyhetskanals tittarsiffror. Bond måste navigera genom intriger och faror för att stoppa Carvers destruktiva planer. Regi: Roger Spottiswoode. I rollerna: Pierce Brosnan, Jonathan Pryce, Michelle Yeoh, Teri Hatcher, Judi Dench m.fl.