Die Another Day
Ett actionspäckat spiondrama där James Bond, efter att ha blivit förrådd och tillfångatagen, återvänder för att avslöja en internationell konspiration. Med hjälp av den mystiska agenten Jinx, tar Bond sig an den hänsynslöse Gustav Graves och hans dödliga plan. Regi: Lee Tamahori. I rollerna: Pierce Brosnan, Halle Berry, Toby Stephens, Rosamund Pike m.fl.