Air Strike
Bruce Willis spelar i detta pulshöjande drama om de kinesiska medborgarnas hjältemod under andra världskriget. När den amerikanske översten Jack utbildar kinesiska flygsoldater för att strida mot Japan, ber en hetlevrad pilot om att få flyga ett mäktigt bombplan som kan stoppa attackerna. Samtidigt måste en grupp spioner och flyktingar föra en ovärderlig avkodningsapparat genom den krigshärjade landsbygden.