Alien - Återuppstår
Skräcken återföds i den hänförande avslutningen av science fiction-sagan Alien! Det har gått tvåhundra år sen Ripleys ultimata uppoffring på Fiorina 161, men nu har en grupp vetenskapsmän klonat henne—tillsammans med aliendrottningen inom henne—i hopp om att skapa det ultimata vapnet.