Alimamy
Alimamy och hans familj har i generationer bott i en liten by med cirka 150 invånare som också hade sin egen skola i några år. Likt de flesta i Sierra Leone lever han på jordbruk. Han odlar kassava, vilket han förädlar och säljer som så kallat garimjöl. Han är väldigt stolt över sin "Kasseh Garie".