All Hallow's Eve
Medan en barnvakt passar två barn på Halloween-natten hittar hon ett gammalt VHS-band i barnens godispåse. Bandet innehåller tre skräckhistorier som alla är sammanlänkade av en mordisk clown. Under nattens gång börjar märkliga saker hända i huset. Det dröjer inte länge innan barnvakten får reda på den fasansfulla sanningen... Den galna clownen försöker tränga sig in i hennes värld.