Clown in a Cornfield
Quinn och hennes pappa har just flyttat till den lugna staden Kettle Springs för en nystart. Istället möts de av ett splittrat samhälle som har det tufft. När konflikterna växer dyker en ondskefull figur upp ur majsfälten för att rensa upp, ett blodigt offer i taget. Det riktiga nöjet börjar när clownen Frendo ger sig in i leken.