American Flyers
På cykelspråk ligger David Sommers "på rulle" och driver genom livet utan tillräcklig fart att överbrygga luckan mellan klungan och utbrytarna. Men tragedierna som David och hans bror Marcus konfronterar tillsammans lär honom att bli en vinnare och göra Marcus sällskap som ena halvan av American Flyers. Academy Award-vinnaren Kevin Costner spelar huvudrollen tillsammans med David Grant och Rae Dawn Chong i denna historia om två bröder, en idrottsläkare och hans väldigt naturbegåvade yngre bror, vars skillnader har blivit till en öppen spricka. Tillsammans försöker de överbrygga gapet genom att tävla tillsammans i ett slitsamt tredagars cykellopp som utmanar deras fysiska och känslomässiga mod och leder till en återbekräftelse på deras kärlek till varandra.