American Underdog
Bygger på den inspirerande sanna historien om Kurt Warner (Zachary Levi), som gick från att fylla på varor på ett snabbköp till att bli tvåfaldig NFL MVP, Super Bowl-mästare och quarterback i Hall of Fame. Filmen följer Warners unika historia och år av utmaningar och motgångar som kunde ha stoppat hans ambitioner att bli NFL-spelare. Hans drömmar verkade nästan utom räckhåll, men med stöd av...