Amerikanskt Dagsljus
En ung indisk kvinna arbetar som operatör för en amerikansk bank som outsourcade sitt callcenter till Indien. Bankens unga lokala chef blir intresserad av henne och erbjuder henne att hjälpa honom manipulera systemet och tjäna riktiga pengar.