Anaconda
Barndomsvännerna Doug (Jack Black) och Griff (Paul Rudd) realiserar äntligen sin dröm om att återskapa sin favoritkultfilm, Anaconda, i Amazonas djungel. Men när en verklig jätteanakonda dyker upp, förvandlas deras komiskt kaotiska inspelning till en livsfarlig situation. Filmen de är så ivriga att göra? Den kan bli deras död...