Balls Up
I denna grovkorniga, överdrivna komedi satsar marknadsföringscheferna Brad (Mark Wahlberg) och Elijah (Paul Walter Hauser) allt och pitchar ett djärvt, heltäckande kondomsponsorskap under fotbolls-vm. När deras blöta firande i Brasilien utlöser en global skandal tvingas de fly rasande fans, kriminella och makthungriga funktionärer för att rädda karriärerna och ta sig hem med livet i behåll.