Andfådd
På landsbygden i Nordkorea följer ett filmteam en liten grupp internationella volontärer som kämpar mot spridningen av multiresistent tuberkulos. Tillsammans med nordkoreanska sjukvårdare tar sig volontärerna långt in i världens mest slutna nation och övervinner kulturella och politiska hinder för att rädda liv.