APOTEKS COWBOY
Det beroende paret Bob och Diane Hughes (Matt Dillon, Kelly Lynch) och ett yngre par av tjuvar rånar apotek drogister för att förbli höga. Trots denna tragiska livsstil delar de stunder av medkänsla och humor. De fyra kringgår skickligt lagen på grund av Bobs intelligens och vidskeplig natur tills den dag hans lycka börjar förändras. När hans död framstår som oundviklig, inser Bob att han måste...