Årets man
När finansielle planeraren Chuck Lumley (Henry Winkler), snabbpratande förloraren med en miljon bli-rik-snabbt-system Bill Blazejowski (Michael Keaton) och en prostituerad i behov av en hallick - Belinda Keaton (Shelley Long) möts på New Yorks bårhus, blir inget någonsin sig likt på nattskiftet. Hur udda trion än är, passar deras talanger perfekt för att omvandla ett lager för döda till den livligaste platsen i staden när de tre startar ett kärleksmäklar-företag.