Arsenal
Bröderna Lindel och JP hade bara varandra när de växte upp. Som vuxen fann JP lyckan som ägare av att byggnadsbolag, medan Mikey blev en småskalig gangster. När Mikey kidnappas och hålls mot lösensumma av den hänsynslöse gangsterbossen Eddie King vänder sig JP till brödernas gamla vän och civilpolis Sal för hjälp. För att rädda sin bror måste JP riskera allt när han släpper lös sin hämnd på King och hans gangsterarmé.