Arthur the King
En verklighetsbaserad historia om Michael Lights sista försök att vinna VM i Adventure Racing. Gatuhunden Arthur korsar deras väg, får lite mat och lämnar inte teamets sida. Tävlingen går genom djungeln, floder och över berg.