Superhjältarna 2
Jack Stoneman planerar en ljus framtid för sin son Will, men när han drunknar i floden är Wills enda chans att försörja sin familj att vinna 10 000 dollar i en hundslädetävling. Inget kunde förbereda honom på tävlingen och han måste lita på Gus, sin fars favorit, och de andra hundarna för att klara tävlingen och överleva. Kommer Will att nå mållinjen?