Assassin's Target
Rosa, en mästerlig lönnmördare med specialkunskaper i giftmord, ger sig ut på ett korståg mot en andlig ledare. Men ett internt krig i hennes egen organisation leder till en katastrof stor nog att sätta allt ur spel.