Astro Boy
Ge dig av i raketfart med "Astro Boy" - en rafflande berättelse om en sann hjälte! I framtidsstaden Metro City skapar vetenskapsmannen Tenma (röst: Nicolas Cage) en fantastisk robotpojke med dolda talanger som ingen tidigare skådat. Astro Boy (röst: Freddie Highmore) har superkrafter, röntgensyn, är otroligt snabb och kan flyga. Men det han önskar mest är att få veta var han hör hemma. När världen måste räddas upptäcker han att han är som gjord för uppgiften. Med sin stjärnspäckade röstensemble är det här ett högtflygande äventyr som svävar mot skyarna!