Aswang
När Rodrigo Duterte blev vald till Filippinernas president, satte han igång en dödsräd för att utrota misstänkta knarklangare, missbrukare och småkriminella. Aswang följer personer vars öden förenas i en tid med ökat våld under två år av mördande i Manila.