Justice, USA
Teresa anmäler John. Caleb blir gripen igen. En tonåring riskerar 25 års fängelse. Tristan blir varse sitt öde. Keith ser bilderna från sitt gripande.
Diamond börjar avtjäna sitt 25-åriga straff. Katie vittnar inför frigivningsnämnden. Vi får ta del av livet i kvinnofängelset.