Wrong Man
När ett sexualmord inträffar i Idaho står polisen länge utan misstänkta. Sex månader senare erkänner Christopher Tapp mordet i samband med ett utdraget förhör och döms till 30 år i fängelse trots att han senare tar tillbaka erkännandet.