Free Meek
Den här intima dokumentären följer Meek Mills förvandling från bästsäljande rappare till ansikte utåt för straffrättsliga reformer. Medan Meek, hans familj och juridiska team slåss för hans frihet, fångar kamerorna födseln av #FREEMEEK-rörelsen och utforskar ett fall fyllt av beskyllningar av korrupta poliser, planterade bevis och systematisk korruption av ett trasigt rättsväsende.