Avalon
Efter att ha avtjänat en tid med fotboja åker Janne, en föredetta festfixare, till Båstad för att öppna en exklusiv nattklubb och få sitt liv på fötter. Under den kändistäta tennisveckan gör han sista förberedelserna inför öppningen, umgås med systern Jackie och njuter av livet som stundande krogkung. Men bara några dagar innan premiären orsakar Janne en katastrofal olycka och hans alltmer desperata försök att hantera situationen drar honom in i en mörk nedåtgående spiral.