Avengers: Endgame
Efter de katastrofala händelserna som startades av Thanos och som raderade halva universum och splittrade Avengers tvingas de återstående medlemmarna ta upp en sista kamp. Men har Avengers och deras allierade, superhjältarna, vad som krävs för att göra slut på den skadliga kraften hos evighetsstenarna? Slutspelet avgörs nu.