Babylon
En stumfilmsstjärna, en ung filmstjärna, en produktionsledare och en musikalisk sensation strävar efter att hålla sig på toppen i 1920-talets Hollywood och samtidigt förbli relevanta i en bransch där man snabbt går vidare till det näst bästa.