The Idol
Pop Tarts & Rat Tales
Popstjärnan Jocelyn träffar Tedros, en gåtfull nattklubbsägare som vill ta tillvara hennes fulla musikaliska potential.
Trots de växande motsättningarna mellan Jocelyn och Tedros är hon fast besluten att presentera sitt nya sound och sin nya look för världen.
Jocelyn Forever
Jocelyn planerar ett framträdande inför sin stundande turné och börjar samtidigt ta kontrollen över relationen med Tedros.