Bad Teacher
Elizabeth Halsey (Cameron Diaz) är ful i munnen, hänsynslös och fullständigt opassande i sitt yrke som lärare. Hon dricker, röker på och längtar efter att få gifta sig med en man som kan försörja henne så att hon slipper sitt hopplösa jobb. När hennes fästman dumpar henne siktar hon in sig på en rik och snygg ersättare (Justin Timberlake), samtidigt som hon bestämt avböjer de upprepade inviterna från skolans gymnastiklärare (Jason Segel). Hennes galna och okontrollerade påhitt gör att både elever och kollegor – och till och med hon själv – får sig en läxa utöver det vanliga!