Never Change!
Avgångsklassen 2008 på North Meadows High School fick sitt sista år avbrutet av en tornado. Nu tvingas de 35-åriga före detta eleverna att återvända till skolbänken för att ta examen en gång för alla. Gamla flammor, nya chanser, allt är som upplagt för en mardröm… och en brutal komedi.