Barninfluencers
Vi lever i en tid präglad av influencers på sociala medier, och barnen har hoppat på tåget. Uppmuntrade av sina föräldrar fyller de våra flöden och tävlar om att bli nästa stora stjärna. Men kan barn verkligen ge sitt samtycke? Och vem håller koll?