Batman: Knightfall Part 1: Knightfall
Arkhams mentalsjukhus har förstörts och alla dess intagna har släppts lösa i Gotham City. Medan Batman kämpar mot klockan för att samla in några av sina största fiender, pressas han till sina fysiska och mentala gränser och in i en slutgiltig konfrontation med ett nytt hot: mannen som kallas Bane!