Batman Unlimited: Monster Mayhem
Det är halloween i Gotham och Scarecrow, Clayface, Silver Banshee och Salomon Grundy ser till att Batman har fullt upp att hålla gatorna säkra. Men skurkarna får snart hjälp av nya skurkar. Samtligt planerar Jokern att släppa ut ett självmedvetet datavirus som hotar all IT i staden. Batman måste ta hjälp av Green Arrow, Cyborg, Nightwing och Red Robin för att ha en chans att sätta stopp för galenskaperna.