JLA Adventures: Trapped in Time
Justice League måste stoppa Lex Luthor från att åka bakåt i tiden för att eliminera Superman, Wonder Woman och Batman genom att förändra deras ursprungshistorier. Med hjälp av tonårssuperhjältarna Karate Kid och Dawnstar står Justice League inför sin största utmaning någonsin.