Batman vs Robin
“Batman vs. Robin” är en uppföljare till “Son of Batman” från 2014. Damian Wayne har establerat sig som Robin, men han fortsätter att ryka ihop med Batman på grund av dennes regel om att aldrig döda brottslingar. När Robin blir inblandad i ett brottsligt hemligt sällskap som heter Court of Owls, tvingas den dynamiska duon ställas inför sitt största motstånd – varandra.