"Världens öde hänger på Batmans (Adam West) och Robins (Burt Ward) förmåga att stoppa fyra av tidernas mäktigaste skurkar, Catwoman, The Penguin, The Joker och The Riddler. Med spännande extramaterial som låter dig utforska den dynamiska duons bakgrund."