Iron Man
Gör dig redo för action med ROBERT DOWNEY JR. i den ultimata äventyrsfilmen som alla har väntat på – Iron Man! När den rika och supersmarta industrimannen Tony Stark tas till fånga av fienden konstruerar han en högteknologisk skyddsdräkt för att kunna fly. Nu är hans uppdrag att rädda världen som den unika hjälte han är skapad – inte född till – att vara. Medverkar gör även TERRENCE HOWARD, JEFF BRIDGES och GWYNETH PALTROW.