Bedtime Stories
Komikern Adam Sandler har huvudrollen i Walt Disneys Bedtime Stories, en äventyrskomedi för hela familjen. När Skeeter Bronson (Adam Sandler) sitter barnvakt åt sin systers (Courteney Cox) barn berättar han de mest fantastiska godnattsagor, alltid med sig själv i hjälterollen. De hänförda barnen älskar berättelserna och bättrar gärna på dem med sina egna, fantasifulla bidrag. När delar av historierna plötsligt en dag blir verkliga vänds Skeeters liv upp och ned och han måste nu försöka hitta fram till sitt eget ”lyckliga slut”. Färgstarka karaktärer och en galen, oförutsägbar historia gör den här hjärtevärmande komedin till en film som kan ses om och om igen.