Bering Sea Beast
På Alaskas kust mot det guldrika Berings hav bor Donna och hennes bror Joe. De brukar dyka efter den ädla metallen, men under en guldexpedition stöter de på flera lik. De upptäcker att dykarna i området har väckt en hord hungriga havsvampyrer.