Bethany
När Claire och hennes man flyttar tillbaka till Claires barndomshem kommer minnen av hennes mamma smädande beteende tillbaka och hemsöker henne. Hennes man får mer och mer jobb och Claire befinner sig i en blandning av nutid och det förflutna, där en mystisk figur förföljer henne. Vad är det för skepnad som försöker nå fram till henne, och vad vill den?