Between Worlds
Oscarsvinnaren Nicolas Cage är tillbaka som Joe, en man som plågas av minnena av sin frus och sin dotters död. Joe träffar Julie (Franka Potente) vars dotter Billie (Penelope Mitchell) ligger i koma. Julie har andliga gåvor och värvar Joe till ett desperat försök att återvinna dotterns försvunna själ.