Billie Eilish: Unfiltered
Med en stil som trotsar konventioner och ett unikt sound har Billie Eilish blivit synonym med dagens kultur. Hennes musik når miljontals besökare och säljer slut på arenor och stadioner, vilket gör henne till en av dagens största artister.