Bin som läker människor
Genom surrande bikupor och biodlingar i bergen tar den här filmen oss med på en resa in i apiterapin - den uråldriga konsten att läka med binas gåvor. Från honung och pollen till drottninggelé, propolis och bingift - dessa naturliga ämnen rymmer en enastående potential för den moderna medicinen.