Black & White
JL Ratchel had the good idea to knock on the door of PVS Company and ask them to produce a documentary retracing his career. It must be said that the boy has things to tell. Born in the Antilles, he arrives at the age of 12 (1998) in La Clusaz, France. It will take him little time to tame his skis and go in the direction of freestyle skiing. He is a pioneer, one of those who accompanied...