Blockers
Från skaparna bakom Neighbors och This Is the End kommer den vansinnigt roliga komedin: Blockers. När tre föräldrar (John Cena, Leslie Mann och Ike Barinholtz) får reda på deras döttrars pakt om att förlora oskulden på skolbalen tar de saken i egna händer för att stoppa tonåringarna från att gå hela vägen.